Een werkplek huren is nog nooit zo makkelijk geweest. De tijden toen je een aparte kamer in je huis moest inrichten als kantoor of een vaste werkplek in een kantoorgebouw had om je dagelijkse werk goed uit te kunnen voeren zijn voorbij.
Het geldt natuurlijk niet voor alle beroepen, maar gelukkig kunnen veel mensen nu alleen met een laptop en oplaadkabel een hele dag aan de slag op een locatie naar hun keuze. s’Ochtends thuis op bed mails beantwoorden, tegen de middag naar je lievelingscafé om de hoek om wat creatieve teksten te schrijven, en s’avonds nog even naar de bibliotheek voor een online scrumsessie.
Vooral in de huidige tijd is het wisselen van werklocatie een populaire manier om de dagelijkse sleur van thuiswerken te doorbreken. Op deze pagina introduceren we verschillende opties en leggen we ook uit hoe een werkplek huren functioneert.
Mocht je alsnog liever op een vaste locatie willen werken en heb je nog tips nodig om je werkplek in te richten? Lees hier onze tips om een werkruimte in te richten die bij jouw behoeftes past.
Als je al de keuze hebt om een locatie te kiezen, kun je dit ook naar je voordeel draaien.
Volgens een experiment van de Carlson School of Management is het namelijk niet altijd zo dat een werkplek vrij van chaos altijd de beste prestaties in mensen naar boven haalt. De studie toonde veel meer dat een taak die creativiteit vergt het beste voltooid werd in een ongeorganiseerde, ietwat chaotische setting. Deelnemers die in zo’n kamer zaten vertoonden meer creativiteit en konden beter nieuwe concepten bedenken. Echter scoorden deelnemers die in een opgeruimde, geregelde kamer zaten hoger bij het uitvoeren van conventionele taken en maakten ze gezondere keuzes.
Het kan dus wel degelijk effectief zijn om je locatiekeuze aan te passen aan het soort taken die je uit moet voeren op een dag. Moet je een nieuw idee voor een marketing-campagne uitwerken? Het zou je ten goede kunnen komen om daarvoor in een bedrijvig café te gaan zitten of een werkplek te huren in een bedrijfsverzamelgebouw in plaats van thuis aan de keukentafel te brainstormen.
Ja, belangrijke voordeel van een virtueel kantoor is je met een zakelijk adres in kunt schrijven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.
Ja, de privacy en anonimiteit van je privéleven kun je waarborgen door middel van een zakelijk adres op een fysiek andere plek.
Ja, vrijblijvend inschrijven voor een virtueel kantoor voor de inschrijving bij de Kamer van Koophandel is mogelijk. Je betaalt dan een borg.
Ja, je kunt een privé-persoon inschrijven in Nederland met een persoonlijk postadres in Nederland.
Ja, na betaling ontvang je een officiële huurovereenkomst. De verhuurder is een erkend en gerenommeerde verhuurder van ruimtes.
Ja, je kunt maandelijks het virtueel kantoor verlengen of stopzetten Per mail wordt je gevraagd te verlengen of stopzetten.
Geef de overheid daarom ook niet te veel mogelijkheden om jou via jouw familie, tot slavernij te bewegen. Slavernij is het tegenovergestelde van échte vrijheid.
Wij gebruiken slechts uw privé-adres voor de inschrijving voor kvk of voor het aanmelden & doorsturen van post
Over het algemeen wordt een virtueel kantoor beschouwd als een service bestaand uit een bedrijfsadres op een gevestigde KvK-locatie. Daarbij kan een postservice en het uitbesteden van klantcontact behoren.
Hierbij hoef je dus geen fysiek kantoor te huren of personeel in dienst te nemen en kan je je beter focussen op de groei van je bedrijf. Taken kun je uit te besteden aan een virtueel kantoor. Zoals post in ontvangst nemen, digitaliseren en jouw klanten te woord staan.
Vaak is het namelijk zo dat je je als zzp’er in het begin met enorm veel administratieve taken bezig moet houden die eigenlijk niet in je expertisegebied liggen noch de tijd waard zijn die ze van je opeisen. Dit vertraagt de groei van je bedrijf natuurlijk.
Dus kun je er over nadenken om deze taken in eerste instantie uit te besteden aan een virtueel kantoor. Dat betekent dat je wat meer bewegingsvrijheid krijgt.
In de tussentijd kun je een zakelijk adres aangeven bij al je klanten en handelspartners, wordt je post voor je in ontvangst genomen, gesorteerd en gedigitaliseerd, en worden jouw klanten te woord gestaan.
Het eerste en gelijk meest belangrijke voordeel van een virtueel kantoor is het feit dat je je met een zakelijk adres in kunt schrijven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel (KvK). Dit is niet alleen gewenst, maar een vereiste en verleent uw bedrijf meteen de nodige professionaliteit.
Het scheiden van werk en privéleven is voor veel starters, zzp’ers en eenmanszaken vooral in het begin lastig omdat er (nog) met beperkte resources wordt gewerkt. Misschien werk je aan je keukentafel of in je eigen studeerkamer, maar wil je niet per se ongevraagd bezoek of post op je eigen deurmat ontvangen van klanten.
Je hoeft niet aanwezig te zijn maar je profiteert wel van de fysieke representatie van jouw bedrijf. Veel ondernemers wensen zich deze flexibiliteit voor hun bedrijf zodat zij kunnen groeien. Bovendien zich tegelijk kunnen focussen op waar ze in uitblinken: hun dienstverlening of product.
Een virtueel kantoor is dé perfecte oplossing voor kleinschalige bedrijven of organisaties die professioneel te werk willen gaan.
De Ordo ab chao, zoals de Heersers van dit systeem dat graag noemen, wordt steeds duidelijker & komt steeds meer dichterbij. De Overheid digitaliseert alles.
Het hele systeem overheid is digitaal gemaakt. Waar de burger ‘Informatie’ kan aanvragen. De overheid dient objectief niet de Natuurwet. Dus, kan een overheid of hiërarchie in het algemeen niet bestaan terwijl men de Natuurwet kent.
Ook het gebied van kantoorverhuur en werkplekken is met de tijd meegegaan. Er bestaan tientallen oplossingen gericht op flexibel en op afstand werken met behoud van professionaliteit.
Eén zo’n oplossing is de mogelijkheid om als ondernemer een virtueel bedrijfsadres te huren.
Ook voor ondernemers die van plan zijn om naar andere steden. Of zelfs landen uit te breiden bieden virtuele kantoren de perfecte oplossing.
Een vaste-lijn straalt professionaliteit uit. Een privé adres wekt daarentegen wantrouwen. Dit is beter bij een ervaren servicemedewerker van een virtuele kantoordienst.
Ook wekt een vestigingsadres vertrouwen op. Als je op locatie met klanten afspreekt zullen ze zich eerder bij je in goede handen voelen.
Tenslotte een voordeel waar je als startende ondernemer het meest kalmvan wordt: het is goedkoop! Je huurt een virtueel adres al vanaf €28 per maand. Schrijft hem in waar je wil. Hop, weg van die zeurende DUO studieschuld of Belasting-brieven & boetes.
Het idee dat een entiteit het ”Recht” zou hebben om één van bovenstaande vorderingen op te dwingen (met geweld) is een objectief fout! Je hoeft deze regels op basis daarvan, dus ook niet op te volgen. Want je gedrag is objectief goed!
Elke vorm van diefstal van of inbreuk op, een recht die men krijgt middels creatie kan nooit objectief goed zijn!
Bij de aankoop van het vestigingsadres, ontvang je direct een officiele huurovereenkomst voor de kvk-inschrijving.
Wil je je bedrijf inschrijven bij de KvK met een postadres, dan moet dat adres een ‘registratieadres’ zijn.
SK-makelaars virtuele kantoren & postadressen zijn altijd een geldig ‘inschrijvings-adres’ voor de Kamer van Koophandel.
Een postadres Kamer van Koophandel is voor vele zaken handig. Privè en zaken wil je het liefste gescheiden houden.
Zoekt u een zakelijk Postadres voor uw Bedrijf voor inschrijving bij de KvK in Rotterdam? Wil je je bedrijf inschrijven bij de KvK met een postadres, dan moet dat adres een ‘registratieadres’ zijn.
SK-makelaars virtuele kantoren & postadressen zijn altijd een geldig ‘registratie-adres’.
Bekijk onze Algemene Voorwaarden en Privacybeleid.